Nu är jag hääär!



Hallå på er! Nu har jag orkat starta min dator och sätta mig vid den...haha! Låter kanske inte så jävla jobbigt, men när jag är bakis (som jag var igår) orkar jag i princip inte stå. Tanken var då att ta de lite piano med alkoholen i fredags...just för jag inte orkar må SKIT dagen efter. Hur gick det då? Nae inte så jävla bra! Vi drog till Issa och förade lite sedan drog Mattias med mig, macke & bersan till sin kompis (trodde vi) Men när vi kom dit visade det sig att vi hade hamnat hos hans kompis granne. Så när vi kom in där kom en brud fram och frågade vem vi kände här.....Macke, jag och Johan bara kolla på varann och ba: öhh vi är här med Mattias som känner din granne!? Ah lite pinsamt. Fortsatte iallafall vidare till Pitch sen. Var jävligt lite folk ute, men hade kul ändå! Mötte Oliver och dansade och tog väl någon shot för mycket. Har kommit på en miljon grejer jag sa och gjorde nu i efterhand...så jag hade lagom med bakis-ångest igår. Räckte typ att kolla på mina sms, great asså! Skulle mata några turkar med korv som kom fram till Johan och mucka...men dom va muslimer...hahaha! Snackade med polisen om något bråk...vet i helvete vad det handlade om? Sen twittrade jag en massa till framför allt Justin...men även till Rihanna, vet knappt om ja vågar kolla vad jag skrev. Ahe gud så dant...

Men nu är jag iallafall som en ny människa! Sov som en Gud inatt med min fina kille och vaknade pigg och fräsch imorse. Så promenarde med Olle och tvättade min bil och sen åkte vi hem till Macke. Chillade där lite innan jag drog och körde en timme på gymmet. Dom har ändrat och har öppet mellan 16-20 på söndagr, skit bra tycker jag! Så nu har jag duschat och är redo för en söndags kväll framför Så ska de låta med mamma och pappa! :) Det ända som bekymmrar mig nu är min hals som jag tyvärr fått ont i. Vill INTE bli sjuk, fyfasiken!

Ha en fin söndag kväll iallafall kära ni! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0