Slapparkväll.




Ni får två bilder från härrom dagen!


Har ni haft en bra dag? Min har varit kanon. Hade en bra lunch på jobbet och solen kikade ju allt fram nu mot slutet av dagen och den gör mig alltid på bra humör. När jag kom hem så gick jag en sväng i skogen med Olle och sen satt jag hos farmor och farfar och läste tidningen. Har fått lite ont i huvudet, så jag ska hoppa i min onepice och lägga mig i soffan och slappa resten av kvällen. Ska mumsa på lite våfflor också, gött! :}

Håller på att boka bussbiljetter till Örebro just nu. För om två veckor ska jag åka och hälsa på min vän Sarah som bor i Karlskoga! Så de blir partajj och umgås en massa, de va länge sen nu ♥ Så ska fixa klart de nu. Så vi hörs hörreni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0