Ta hand om dina vänner



Ni får en söt bild på mig just nu, ny duschad och helt neutral!

Gymmet gick jätte bra, jag körde på som vanligt och det var skönt. Imorn ska jag dit igen med Julia och sen träffade jag Ida den gamle räven i dörren. Vi hängde JÄMT när vi var små. Hon var min första bästakompis och genom hela låg och mellanstadiet kunde man knappt sära på oss. Vi lekte nästan varje dag och hela min barndom är hon den som funnits med hela tiden. Sen när vi började högstadiet så hamnade vi i olika klasser men vi umgicks ändå, dock tror jag vi gled ifrån varandra lite där. Sen från att vi börja gymnasiet har vi sugit på att ses och höra av oss, dåligt! Men nu bestämde vi att vi ska börja träna lite ihop, hon har flyttat till lägenhet i Åtvid och tränar också på Hälso. Så på torsdag skulle vi försöka få till det, gud så kul! Man ska vara rädd om sina gamla vänner. Man ska vara rädd om alla vänner! Ta dom aldrig förgivet om ni skaffar killar. De är det värsta jag vet! Killar kommer och går vänner består, eller vad är det man brukar säga?

Nu ska jag sätta på radion och ställa mig och laga lasagne. Mamma skulle va kvar på jobbet till senare så då tar jag över matlagningen. Men jag tycker ju att det är roligt, iallafall när man ska göra nått man är jätte sugen på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0