USA




Ett till av mina fynd igår. Hittade denna på Cubus av en ren slump för endast 79:- . Kollade bland rea kläderna och hittade en liknande fast hel vit och med USA flaggan på bröstet i storlek L, provade den och va lite osäker på om jag skulle ha den...ville helst ha den i XL för jag ville att den skulle vara stor och luftig så man kan ha den till tights bara. Sen gick jag ut ur provrummet och vad hängde på en stång där bland kläder som blivit kvar i provrummen!? Jo denna fina tröja. Mycket snyggare än den andra plus att den var i XL och precis så stor som jag vill ha den, rena rama turen! Har redan en i samma modell som är ljusröd(?) haha, och den älskar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0