Fikat

Sitter och lyssnar på "i'm gonna live my life no matter what we party tonight" sååå himlaaaa braaaaa! Längtar till 26 mars när Justin släpper Boyfriend. Han skriver på twitter hela tiden att han ska visa alla "haters" att han inte är någon liten omogen tonårs-grabb som dom verkar tro och istället släppa något som är väldigt annorlunda mot hans tidigare plattor. Är så himla nyfiken!!

Annars så gör jag inte så mycket just nu, kom hem från Åtvid för några timmar sen. Var där en snabbis och träffa Marcus! Vi köpte goda mackor och en varsin bisvki på Stallkiosken och sen åkte vi hem till han och käkade de, snackade och spelade Draw something med Victor, haha! Har just hängt lite tvätt och packat de mesta inför morgondagen. Så ska väl slöa resten av kvällen! Tänker ta med mig min kamera, så förhoppningsvis använder vi den också så jag har lite bilder på söndag :} Yees, annars har jag inte så jätte mycket skoj att skriva faktiskt. Händer inte så mycket mera ikväll. Skriver väl imorgon innan jag drar, sen får vi se hur de blir under helgen, men absolut lite mobilbloggande. Puss ♥


en fin bild från underbara thailandet och podaaaaaaaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0