Träning är bra

Gick kalas på spinningen, är så glad att jag kommit igång med träningen nu och att motivationen fortfarande är på topp, feels great! Kört i princip varje dag sedan jag blev frisk...då är de inräknat långpromenader också med snabbt tempo...hoppas jag inte tappar suget nu! Har dock gått upp två kilo dessa två veckor, men de kanske bara är för att jag fått mera muskler. Vill bli fit och vara hälsosam, undvika för mycket skit mat och unna mig på helger. Då har man något att se fram emot! Ett annat plus med all träning är att jag mår så mycket bättre psykiskt, inte alls samma sömn-svårighet och inte alls samma tunga och jobbiga dagar som jag hade oftare förr, underbart!

Imorgon bitti ska jag och Julia vara på gymmet vid 8.00 och köra en timme innan hon börjar skolan vid halv tio. Så jag kör väl som jag gjorde förra veckan med gym och sen åka hem och tillaga en smarrig frulle. Smakar så sjukt gott efter träning sådär!! Sen på eftermiddagen ska jag in till stan och möta upp Jessica, så ska vi dra en veva på stan! Kika i butiker och kanske fika och snacka skit, de ser jag fram emot. Men ni får sova så gott, så hörs ju vi imorn ♥



hahahaah bild brist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0