10 maj 2012



Hejsan! Dålig bloggning här, men jag har inte haft någon lust och inspirationen till typ ALLT ligger på noll. Idag har jag iallafall jobbat och det känns bra. Har haltat omkring och det har gått okej. Lite ont gör de, men jag tänker bita ihop. Så ikväll blir de soffläge och pannkakor så jag kan jobba imorn med. Ska även åka till Marcus lite senare, han jobbar till tio tiden så jag åker nog inte dit förrän då någon gång.

Imorgon ska ju även mamma och jag till Stockholm som jag tror jag skrev i veckan!? Vi ska bo på hotell och bara ha mor och dotter kvalitétstid plus shopping på lördag. Ska bli så himla kul!! Bara få va med min fina mamma och slöa och bara va vi två, längtar!! Vi har pratat om att göra något ihop innan sommaren. Egentligen hade vi tänkt åka utomlands nu i vår/början av sommaren...bara hon och jag...men i och med att jag fick anställning på Villan och ej har någon betaldsemester och ta ut så kunde det inte bli av. Så vi får väl göra de nästa år istället. Men Stockholm för ett dygn kommer ge mig massa nya krafter!! Ska göra Topshop osäkert iallafall.....när ska de öppna i Linkan då? Hehe!

Men ni får ha de så bra så hörs vi imorn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0