11 maj 2012

Godmorgon alla mina läsare ♥ Hoppas ni har sovit gott...det har jag! Har kommit in i sen bra period då jag sover sjukt bra och vaknar självmant pigg och glad vid nio-halv tio tiden. Perfekt! Under mina dåliga sovperioder sover jag dåligt på nätterna och vaknar inte förrän 11-12 någon gång och jag gillar icke att sova så länge!! Just nu sitter jag hemma hos Marcus ensam och dricker kaffe. Gick upp i tid och kunde ta de lugnt på morgonen så nu sitter jag här och bara njuter av kaffet..Väldigt skönt! Ska åka till jobbet om en liten stund och jobba mellan 11-17. Hoppas att de går bra med knät. Men voltaren gör verkligen underverk!!

Sen ikväll åker jag och mamma till Stockholm, hinner bara hem och lämna bilen o kasta in väskan i mammas bil så ska vi åka. Bussen går 18.15 från Linköping! Ska bli mysigt som fan...lovar att mobilblogga därifrån :) Be back home again imornkväll :) Hoppas ni får en fin helg så hörs vi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0