17 maj 2012

Idag är det Norges nationaldag, första jag tänker på när jag läser "syttende maj", haha...grattis norgeee!

Godmorgon by the way. Jag och Marcus har varit vakna ett tag. Har ätit lång frukost och tittat på en bra film som va på TVn imorse. Och påtal om bra filmer, igår tittade jag och Marcus på Nyckeln till frihet...jag vet inte vad den heter på engelska...men iallafall den är så sjukt bra! Verkligen ett sjukt bra filmtips till er alla där ute om ni inte sätt den. Handlar om en man som blir oskyldigt dömd till livstids fängelse för att ha mördat sin fru och älskare. Sen händer det en massa sjuka saker på detta fängelse. Allt är en sann historia och man blir så himla rörd av den. Se den om ni inte har gjort det!!

Marcus börjar jobba vid halv fyra idag. Så jag tror jag ska skjutsa honom in till Lambohov bara för jag är så snäll. Jag själv börjar inte förrän 17. Fram tills allt dess får jag se vad vi hittar på. Jag slänger nog in en outfit innan jag drar och jobbar med! Och en sak till...imorn drar Viktoria och jag till kaggebo!!! Ska bli så jävla bäst. Hoppas vi får fett väder...UNDERBART ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0