3 maj 2012



Tjena moss på er!

Marcus och jag ligger ute i solen på en filt och har de otroligt skönt. Jag har en tid i livet då allt går emot mig. Knäckte knät imorse...så jag kan i princip inte gå just nu, så jävla störande. Vi ska avvakta och se om de blir bättre annars kanske mamma och jag åker in till akuten ikväll eller imorgon. Något har uppenbarligen hänt. Gör stört ont! De sjuka är att jag knappt gjorde något, råkade gå i ett hål i marken och ramlade ihop och knät knäckte till. Han knappt fatta vad som hände! Jag som ska jobba imorn och på ett bröllop på lördag, skit bra om jag inte kan det nu. Åhh, får hoppas på de bästa. Ska fortsätta sola oss här nu innnan Marcus ska dra och jobba! PUSS! (Valborg inlägg kommer vid 15.00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0