Första doppet

Ni får två snabba bilder på hur min outfit innan jag ska åka ner till Marcus! Var så länge sen jag la in det.

Jag och Sofia drog och tog första doppet för iår e eftermiddag, vi grillade lite med och Robban kom på besök en sväng! Otroligt härligt och det är såna här grejer som gör att jag älskar sommaren så mycket!! Får såna feta sommarkänslor. Underbart! Dock var de sjukt kallt i vattnet, haha!

Men som sagt, ska åka till Macke nu och spendera kvällen och natten där. Så vi hörs imorn ♥


Jeansen köpte jag igår ihop med ett par exakt likadana fast ljusare. De kommer från Cubus och är så sjukt sköna!! Äntligen kan jag kanske börja bli en jeans användare, har hatat det sen högstadiet annars...haha! Hittar ALDRIG några bra heller. Men nu så! 300:- styck kostade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0