Happy bday

Har inget kul och skriva och ingen inspiration. Men det kommer nog med tiden! Har ju inte så mycket roligt för mig nu när jag knappt kan gå. Vill ju helst bli bra till nästa vecka så jag kan jobba och åka till Stockholm med mamma och shoppa som de är planerat...och för att klara av det behövs knät vilas. Men jag försöker vara positiv!

Iallafall så kommer Jessica och Emilia hit vart efter. Dom jobbar ännu och dyker väl upp när dom får sluta. Tills dess tänkte jag titta på lite One tree hill. Sen hoppas jag de kan komma där ifrån snart, lite lördags mys med mina tjejor innan man bli allt för trött, hihi ♥

Sovsött så hörs vi imorn!

Och bara för jag har bildbrist och för att det är Chris Browns födelsedag idag så får ni en bild på honom. Skulle döda för o få se denna sexiga karl live, vore HELT STÖRT Happy birthday man



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0