Let my love take u higher

Jag är hemma nu. Men jag fotar lite av min shopping imorn och slänger upp vart efter. Blev inte alls så mycket. Försökte vara ekonomisk och sen är det så himla kul och bara strosa runt och titta i alla butiker. Fick med mig de tre grejer jag var ute efter plus några små saker, skit bra!

Nu ska jag lägga mig och titta på OTH innan sovdags. Blir inget jobb imorn för jag har alldeles för ont. Vaden har blivit överanträngd pga att jag har haltat så mycket, så jag har så sjukt ont. Kan knappt gå! Träningsvärk från helvetet typ. Men jag har haft ett underbart dygn med min bästa mamma!

Så länge får ni Justins nya låt som han släppte igår. Turn to you som är tillägnad hans mamma. Som en "morsdag present" och pengarna han får ihop av denna låt kommer att gå till föreningar med andra ensamstående mammor, precis som Pattie (Justins mamma) var när han var liten. Genom fin kille dedär. Och ingen behöver kommentera att "han bara säger så" för antagligen känner jag honom bättre än dig som ogillar honom. Lyssna och njut den är otroligt fin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0