Maj 26 2012

Godmorgon! Har sovit som en kratta inatt. Huvudvärk så in i helvete, åska och 350 grader på rummet, as bra! Är livrädd för åska kan jag även tillägga. Har varit med om olika grejer som gör att jag har sån jävla respekt för skiten. Och det borde man verkligen!! Är ju ännu läskigare när det är mörkt ute med, fyvale!

Jag ska åka iväg på min kusins bal nu, blir där till i eftermiddag. Ikväll ska vi grilla hemma och titta på ESC. Marcus kommer nog hit också. Så de blir nog en as bra dag :)) Btw är jag nog sjukt lyckligt lottad som inte lider av pollen allergi. Asså det känns fan som ALLA har det utom jag...är de bara jag som är så lyckligt lottad? Fan vilka problem alla har, uschan!

Ha en bra dag så hörs vi senare ♥




Har på mig min spetsklänning, vita västen och sen ska jag ha tanfärgade skorna från nelly till tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0