Rubrikbrist

Åhh skulle bara lägga över bilden nedan (som skulle visa er hus snabbt jag blir brun nu för tiden) och så möts jag av en massa bilder på älskade Olle från våra promenader i vintras och tidiga våren och vips så ligger jag här och bölar. Fan hur länge ska de göra så ont i mig? Saknar han varje sekund och de känns fel utan han kring benen. Tänker femtio gånger om dagen "ska gå en sväng med Olle" eller "ska gå in och gosa med Olle nu när farmor och farfar inte är hemma så han slipper vara själv" (dom va borta igår och idag en sväng)...men hejdar mig i sista sekund och kommer på att han är borta...förevigt. Fan! Miss U so bad..

Min dag har bestått av vila. Har legat som en strandad säl på gräsmattan, lyssnat på Håkan, planerat midsommarfest i Kaggebo och solat, underbart! Solen har tagit som ni ser på bilden (nej jag försöker inte söka uppmärksamhet och lägga ut en bild på min murra...ni ser ju ändå knappt något av den)  Älskar iallafall att jag har så lätt för att bli brun, wonderfol. Nu kom Marcus, får se vad vi hittar på, men de blir nog inte så livat. Imorn måste jag ringa....någonstans....och försöka få reda på vart fan jag ska börja med knähelvetet och allt. De är så jävla bökigt....kommer ta ett halvår innan jag får reda på vad som verkligen hänt....först ska man ringa hit, sen dit, sen ska man åka hit och sen åka dit och sen kanske man får en röntgen tid...BLÖH. Men antar man måste börja någonstans...

Nu ska jag vara social med Marcus, sovsött ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0