Sommardag, jovars!



Har ni haft en bra dag? Asså jag höll seriöst på att svettas bort från denna jord på jobbet. Man kunde inte vara någonstans utan att man kände svetten rinna på ryggen. Usch, man känner sig så jäkla ofräsch! Vandrade omkring där i jeans och de var fan blöta...mysmysmys!

Slutade lite efter fyra och då mötte jag upp Viktoria och tog en glass på stallis. Väntade på mamma som slutade vid fem. Vi var nämligen på Gropen och hämtade lite olika golv och vägg prover eftersom vi ska renovera badrummet. Dock höll jag på att dö, hade sån fruktansvärd huvudvärk. Var nästan läskigt att köra hem sen! Tog en tablett när jag kom hem och fixade käk åt oss alla, sen gick de över...skönt! Dock känns det som den smyger sig tillbaka nu så ska försöka slappna av och slö titta på tv resten av kvällen. Har redan bäddat ner mig i sängen faktiskt. Imorn ska jag på min kusins bal, men mera om det imorn. Sovsött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0