Sweetdreams



Dags för sängen. Tänkte gosa ner mig och sätta på de sista One tree hill avsnittet jag har färdig nedladdat för stunden! Flera är på G, men de blir nog inte färdiga ikväll.

Idag har jag fått lite små saker gjort. Sånt pill man bara skjuter upp annars. Pappa har även hittat små mini kisse ungar bland höet på höskullen, så sjukt små och söta!! Men har inte vågat bära dom än för dom är så himla pyttepytte små. Är livrädd att mamman ska överge dom också, hon är en livrädd bondkatt. Men får väl ha henne som nästa projekt....mata henne med skinka och göra henne tam...haha :]

Imorgon ska jag jobba 12-19! Hoppas det funkar med knät heeela dagen. Sovsött så hörs vi imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0