Time for some sleep

Åh så störande, hade skrivit ett inlägg men råkade radera det! Men vad har ni haft för er hela dagen? Jag har mest vilat..ovanligt. Men det verkar som att all denna vilan har gjort lite nytta för jag har inte alls lika ont. Men imorgon ska jag till sjukan och träffa en läkare, ska bli skönt och se vad han tror, han ska ju ändå kunna dedär och har säkert en teori...

Annars i veckan får jag se vad som händer. Förutom att jobba onsdag, torsdag och söndag har jag en fundering på att dra ner till Kaggebo fredag-lördag. Måste bara prata med min moster och se om de är okej (hon skulle vara där då) Men de brukar inte vara några problem. Hon brukar tycka de är skönt när jag kommer! Skulle egentligen jobbat då med, men jag är orolig att de blir lite för mycket för knät och allt, vill inte utmana ödet så saker och ting blir värre. Men vi får se hur de blir och de löser sig antagligen, men just nu ska jag sova iallafall. Så vi hörs imorn ♥


Vet att jag säkert lagt upp denna bild en miljon gånger, men jag gillar den så himla mycket. Midsommar 2010...när vi var i Kaggebo (kommer bli repris iår) Mina tjejor & jag, fan vad jag saknar oss. När de inte var så mycket bråk, tjaffs, bök, killar, snack osv imellan oss. :( Love you girls ♥

Kommentarer
Postat av: juli1

love yoooou! <3

2012-05-15 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0