Today




Har på mig shortsdress ifrån Cubus, min vita skinnväst från Gina, halsband från thailand, röda converse och en earcuff :)

Ger mig av och möter Jessica snart. Hon fyller år på lördag så hon ska få en liten present med. Alltså känns helt sjukt att vi fyller 20 år! Minns när Jessica fyllde 16....och vi hade röjfest hos henne. Första gången jag var PACKAD. (vi pratar alltså brutaltpackad) Och sista gången jag var så brutalt full också. Minns i princip inte ett dugg av sista delen av kvällen. Svart som natten sen huxflux vaknade jag i Jontes rum i en soffa med Olliver vid mina fötter och Jonte och någon mera i andra delen av rummet och ba: Öhh vad fan hände igår och vart i helvete är alla? hahahah. Hade sjukt kul tills de spåra iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0