Tyler Hilton ♥

När det gäller musik så har jag nog världens mest spridda musiksmak! Lyssnar på alla möjliga genrer...smörigt som vråligt, det varierar hela tiden. Men jag älskar't! Men en typ som alltid funkar är dessa FINA gitarr (gärna aukustiskt) låtar med en udda fin killröst i bakgrunden. Ett exempel på sån artist är tillexempel Secondhand serenade...har ni inte lyssnat på hans låtar!? JUST DO IT. Han är så otroligt grym! Och de går inte att tröttna på denna mannen...

Nu har de kommit in en till sån där kille i mitt liv som sjunger rakt in i mitt hjärta med sin härliga gitarr. Alla som ser One tree hill vet vem Tyler Hilton är...(Chris Keller) Har lyssnat på endel av hans äldre låtar senaste tiden men nu för cirka en månad sen släppte han ett nytt album...OCH DET ÄR SÅ BRA!! Det heter iallafall "Forget the storm" och det finns på Spotify...tycker verkligen ni ska ge det en chans, otroligt värt! Tyler har så himla fin röst, blir helt varm varje gång...så himla duktig ♥

Här är en låt ifrån Forget the storm som heter "You'll ask for me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0