Valborg














Nu kommer Valborgs bilderna, har inte alls haft tid att lägga ut eller berätta om det. Har hänt så mycket omkring mig, men jag tror ni förstår mig. Iallafall så var vi ett gäng som grillade och körde kubb och boul (stavning?) och hade jätte trevligt. Vid nio/halv tio tiden gick vi ner till Bysjön och lyssnade på lite band och träffade folk. Jätte lyckat! Men jag tog de rätt så lugnt så jag mådde riktigt bra 1:a maj vilket kändes skit bra. Vi åkte ju till Kaggebo då och gjorde iordning inför sommaren som vi alltid gör. Gjorde om lite på övervåningen och på lite andra ställen och de blev as bra, så nu längtar jag efter sommaren och att få bosätta mig där!! Mina dagar vart väl iaf så bra de kunde bli i allt elände med skrutten!

Hoppas ni haft de bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0