I AM PISSED OF

Ursäkta mig nu. men jag är så sjukt lack på mig själv. Lack på att jag var så jävla cp skadad och stannade hemma när Biebs var i fucking Oslo...vad kan de vara 5-6 timmar här ifrån?!?!? Det är så frustrerande och jag vill dö när jag ser alla videos från konserten. Att han spelade Never let you go, och jag satt hemma i min säng och glodde in i väggen. Förbannade jävla skit helvete! När kommer denna chans komma nästa gång? Om hundrafemtio år. När i helvete ska jag få ha den där jävla turen och den där jävla drömmen som blir sann som alla pratar om? ALDRIG.

Och jag får fan CPRYCK på alla fullkomliga idioter där ute som klankar ner på både Bieber och hans fans. Jag ska fan starta något projekt som kan gå emot alla dessa idioter. HATA HANS MUSIK, men hata inte honom. Känner ni honom? NEJ. Har han gjort er något? NEJ. Han lever i sin dröm och producerar musik som iallafall över 22 miljoner människor på denna jord faktiskt tycker om, så far åt helvete!!! Och ni kallar oss för "efterblivna kukhuven" som försvarar en person som vi tycker om i hans kommentar-fält på en av hans musikvideo. MEN VEM I HELVETE ÄR DET SOM ÄR DET EGENTLIGEN? Om ni hatar Justin Bieber och hans fans så mycket...VARFÖR SKRIVER NI IN HANS NAMN I SÖKRUTAN OCH GÅR IN PÅ VIDEON???? Där är väl ett riktigt jävla bevis på någon som är DUM. Om jag ogillar en artist/band går jag inte in på dennes musikvideos. Och vart vill ni komma med att göra det???!!! Trycka ner, kränka, MOBBA människor för dom inte har samma åsikt som er? Ae jag får fan damp. Och det märks kanske i detta inlägg. Men allt mass-hat mot JB är orättvist..för han är inte värd ett skit. Jag önskar ni alla kunde fatta vilken fin människa han är. Men tyvärr är ni för dumma för och inse det. Kan nästan lova er att han redan har gjort mera för välgörenheten än vad alla IDIOTER där ute kommer ha gjort ihop under hela sin livstid. Så ni kan väl återkomma när ni har någonting att jämföra med. PATETISKT IDIOTISKT OCH SORGLIG! Hoppas ni kommer brinna i helvetet. Mobbning är fel, vare sig det är mot en skolkamrat eller en KÄNDIS och hans/hennes fans. MOBBNING ÄR ALLTID FEL. Sorgliga åbäken.

Sorry men jag orkar inte. Nu har jag iallafall lättat på hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0