13 november 2012

Orkar inte med hur snabbt tiden går? Det är en hel månad sen jag och Jessica jobbade på Lottas fest idag. Känns som det var igår? Och det är bara en månad kvar till Lucia nu? Känns helt jävla stört. Snart står Marcus & jag där på Arlanda som två vilsna mongon och funderar vart vi ska ta vägen? hahah! ÅH HELVETE VAD JAG LÄNGTAR.

Förövrigt vaknade jag strax innan 10. Så nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och har det skönt. Pappa ska lämna in bilen idag så jag ska hämta honom vid 13.00 på verkstan, funderar på om jag skulle släpa mig ner och gymma innan det. Ska iallafall vara på jobbet vid 15.00 och ha vingenomgång med jobbet. Blir nog lika trevligt som vanligt! Tror jag promenerar upp till Marcus efter det. Känns roligare att svälja än att sitta och spotta ut...hehe ;)

Ha en bra dag ♥


6 dagar kvar........OH HERREGUD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0