15 november 2012

Gomiddag ♥

Sitter och tittar på ny mobil. Min är så himla seg och dum och bråkar med mig tusen gånger om dagen. Skulle behöva en ny som inte bråkar. Tittar runt lite vad Telia har för erbjudanden på Iphone 5. Lär väl bli den man köper isf. Men får se om jag väntar tills efter jul. Behöver väl spara varje öre som går denna månad för julklappar. Men är väldigt sugen kan jag ta och tala om!!

Vaknade rätt sent idag och nu har jag ätit frukost och försöker få tag på Fia. Hon hade smsat om ifall vi skulle ses och dra ut och gå en promenad. Men hon är fan omöjlig att få tag på för hon har ingen täckning när hon är hemma. Får väl se om hon hör av sig snart...

Annars har jag inga speciella planer idag. Ska laga thaikäk åt Mackes familj ikväll. Gröncurry som jag köpte i Thailand förra året och fortfarande inte använt. Blir nog jävligt gött!! 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0