16 november 2012

Tja! Freeeeeeedag och jag är ledig hela helgen. Iallafall från riktiga jobbet! Ikväll blir det mys hemma med mamma & pappa. Jag köpte med lite vin hem så god mat, tv, vin & fruktsallad står på schemat. Har längtat efter lite fredagsmys, har ju varit ute och festat de senaste fredagarna. 

Imorgon ska jag, Sofia, Emilia & Jessi servera på en privatfest på kvällen. Får se vad jag hittar på under dagen. Festen är inte förrän 18.00. Och på söndag får man väl ladda inför Måndagen & Chris Brown. Galet men så kul det ska bli!! Längtar!!!

Nehepp jag ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och titta på lite Vampire Diaries innan MTV World Stage med Justin börjar vid 19.00. Får man icke missa! Puss ha en bra fredag :)

HAHAHAH jag just nu typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0