18 november 2012

Asså jag orkar inte...JAG ska se Chris Brown live imorgon. Kommer bli så sjukt mäktigt att jag orkar inte ens tänka på det. Kungen av RNB och så jävla begåvad att jag dör...just den killen ska jag se live imorgon. Får så mycket fjärilar i magen när jag tänker på det att det känns som jag ska kräkas. Har tittat på lite YT-klipp från hans tidigare konsert i Danmark. Och jag dööööööööööööör. KOMMER BLI GRYMT.

Idag har jag mest slappat. På eftermiddagen åkte jag & mamma ner till gymmet. Sen har jag duschat, gjort matsäck, ätit middag, provat kläder & packat inför morgondagen.Så nu ska jag slappa resten av kvällen. Titta på Solsidan och sen x-antal Vampire diaries avsnitt tills ögonen går i kors. Imorgon bär de iväg mot Stockholm vid tio-halv elva tiden. SKA BLI SÅ JÄVLA KUL! CHRIS BROWNS PARTYBIL MOT STHLM BARRREEEEE

OBS TITTA INTE SOFIA DET ÄR FRÅN CARPE DIEM I DANMARK!!
DETTA ÄR VAD JAG HAR ATT VÄNTA MIG. DAMN IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0