28 november 2012




Har varit med Viktoria idag, ett tag sedan sist nu. Var i Åtvid och uträttade lite ärenden och sedan åkte vi hem till henne och lagade kycklingtacos, smaskens! Nu har jag precis gjort mig redo för sängen. Hade tänkt kika runt på nätet efter lite julklappstips. Har iallafall kommit igång nu med julklappshandingen. Vissa är det super enkelt att köpa åt medans det är så jäkla svårt åt endel. Pappa & Marcus är mitt dilemma just nu. Men jag ska nog klura ut något bra.

Har förövrigt blivit beroende av Vampire diaries. Så jobbigt bra serie. Såg klart första säsongen igår så nu är jag så jävla spänd på säsong 2. Har iallafall de första avsnitten på 2 säsongen klar så ska se något innan jag somnar. Börjar jobba 06.30 imorgon så ska försöka inte somna allt för sent. Sen blir det torsdagklubben på kvällen med ett gäng glada filurer. Ska dock ta det rätt lugnt eftersom jag fick hoppa in och jobba 10-16 på fredag. Men man kan ju ha kul ändååååååå. Sjukt sugen på och dansa så det ska bli as roligt..TAGGAD!

Ha de bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0