3 november 2012

Igår hade vi en sån sjukt lyckad kväll! Bästa utgången på väldigt väldigt länge. Tiden bara försvann iväg och vi dansade helt ärligt rövarna av oss. Så jävla grymt!! Ända sedan Viktoria & jag fyllde 18 för två år sedan har vi ALDRIG varit på Sliver. Jag har varit på måndagsklubben men aldrig torsdagsklubben och när vi har gått ut på andra helger har vi aldrig hamnat där utan oftast har det blivit Platå, Pitch eller Platens men dit tänker jag aldrig mera gå tillbaka om man jämför med Sliver igår. WOW! Sånt ös. Och så hade dom ju öppet på alla plan eller vad man ska säga. Så vi hängde på Harry's dansgolv ett bra tag också och där var det så jävla kul!!! Inte så klängiga killar och blandad grym musik. Sjukt lyckad kväll! När vi skulle dra till tåget som gick vid 02.15 ville vi bara stanna. Men vi tog oss där ifrån och efter velande om vi skulle fyllekäka eller inte slutade det med att vi gick rakaspåret hem och somnade. Vaknade även utan någon speciell bakfylla imorse vilket alltid är så sjukt skönt! Men jag har lärt mig att kontrolera mitt drickande och häva vatten efter klockan 12 istället. Funkar verkligen för att motverka baksmällan!

Dock har man väl varit lite trött och seg hela dagen med lite huvudvärk men jag har inte mått skit iallafall. Viktoria och jag stannade i Norrköping ända till fem tiden. Vi tittade på xfactor reprisen (jag ville se 1D <3333 måste fixa en biljett eller två) och sedan hängde vi på youtube hundra år och kollade på MASSA klipp. Man kan verkligen bli fast där inne i timmar, haha! Sedan jag kom hem vid sex tiden har jag duschat och myst i soffan. Marcus kom till mig när jag kom hem så vi beställde pizza och har tittat på tv. Nu åkte han precis och jobbade, han hade natt pass idag. Och jag själv ska krypa ner i sängen och sova nu för jag jobbar Frukost imorgon så jag börjar runt 08.00. Sen blir det väl till 12 tiden. Och på eftermiddagen ska vi fira pappsen! Så vi får höras imorgon igen...

GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0