9 november 2012




Tjobräääää!

Sitter och as taggar inför kvällen. Musik på högsta och sjukt bra humör, grymt ju! Har fan taggat till denna fest sedan i september någon gång när jag fick inbjudan. Ska bli sjukt kul och träffa massa björsfolk (och annat folk) som man träffar så sällan. Go hard or go home är det idag asså!

Sitter och väntar på att klockan ska bli tre så jag kan beställa lite käk från Grebopizzeria som jag kan ta med hem till Viktoria. Lite mat ska vi väl få i oss innan vi drar igång! Sen gör vi oss iordning ihop där så kommer Malin och eventuellt lite mera folk hem till Viktoria och förar innan vi dra hem till Adam där Mp & han ska ha festen. Woooopwoooop nu ska jag fortsätta tagga och vänta på att Grebopizzeria öppnar! :)

PUSS ha en grym fredag, I WILL!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0