Breaking Dawn part 2

Åhh bion var så himla bra. Kanske lite seg först men det fick man igen i slutet. Nu är det officiellt slut. Känns lite vemodigt. Men allt har ju ett slut någon gång. Efter bion gick vi till New York Ledgends och käkade. Pasta för min del och så delade Oliver och jag på en flaska vin. Jätte god mat och trevlig stämning. Älskar att gå ut och äta. Så himla skönt att få sitta ner och själv bli servad när man jobbar i branschen :)

Kom hem precis när slutsignalen på Sverige matchen gick. Höll på att dö när jag såg Zlatans mål. Alltså denna mannen!!! Det kan inte finnas en människa som tvivlar på honom. Han har visat vart skåpet ska stå nu och varför han vinner Guldbollen 7 år i rad. JAG ÄR SÅ JÄVLA STÄLLD! Snyggaste jag sätt i fotbollshistoria. Herregud!!

Nu ska jag lägga mig och titta på Portkod som alla snackar om & sedan Vampire diaries. Sovsött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0