11 oktober 2012

 
Idag har jag haft en väldigt bra dag. Började med en skön sovmorgon, en lätt frukost framför teven och sen stack jag ner och gymmade i en timme. Så himla skönt! Har gått ner 4 kg nuuuu. MOTIVATION. Efter ombyte och dusch tog jag bussen in till stan och började med att möta upp Oliver. Blev latte och smörgås på Café Gyllen. Efter att vi suttit där en stund drog vi en vända på stan innnan jag mötte upp en väldigt saknad Daniella. Myste på Steve's i flera timmar. Snackade och drack latte under filtar och infravärmen. Sjukt gött och se henne igen. Sjukt bra brud asså!

Nu ligger jag hemma hos Marcus och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Blir nog lite film-mys sådär. Macke börjar jobba vid 07 imorn, men jag sover väl ut här och sedan tänkte jag dra till gymmet. Får se vad som händer mera imorn. Om Danni inte drar till Växjö blir de kanske lite vindrickande...annars kanske någon annan vill dricka vin med mig? Blir nog bra hur som. Vi hörs hörreni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0