12 oktober 2012

Solen skiner och det ser ut och vara en fin fin höstdag. Jag sitter vid Marcus köksbord och har precis slängt i mig en kopp kaffe och två knäckemackor, smaskens! Sitter och överväger hur och vart jag ska träna idag. Om man ska dra ner till gymmet eller om man ska ge sig ut och springa i det fina vädret. Lutar att dra till gymmet och köra ett armpass och sedan åka hem och gå ut och gå med musik i öronen...tål att tänkas på!

Ingaaa planer för idag. Daniella ska till Växjö så det lutar väl åt hemma kväll, även om dra ut och häva lite vin lockar. Men händer ju aldrig något. Fett tråkigt! Men vi får väl se vad dagen har att erbjuda, något kanske dyker upp. You never know! Vi hörs hörreni, nu ska jag byta om till träningskläder och överväga vart och hur jag ska träna. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0