22 oktober 2012

Idag är det ett halvår kvar till JUSTIN BIEBER är i sverige. Wooopwoooooop! En evighet men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Kommer bli bästa dagarna i mitt liv även om jag ska behöva dunka trängandes fjortisjävlars huvuden i backen :))) Den jäveln som ens försöker tränga sig före mig kommer få smaka på asfalten så att säga!!!

Idag har jag jobbat 06.30-15.00. Sen stack jag ner till gymmet och körde i en timme. Skönt att vara igång igen och hostan kändes inte av speciellt mycket. Så nu ligger jag nyduschad i soffan och slö glor på tv. Känner att det får bli en riktigt slappiskväll idag och sen sängen tidigt. Imorgon är min enda lediga dag på en hel vecka. Men ska bli kul och köra gärnet på jobbet sen, är riktigt laddad nu efter alldeles för mycket ledighet.

Nehepp, nu ska jag titta om de finns plats på spinningen imornkväll och sen kasta ihop en Fläskpannkaka åt familjen och klura ut vad jag ska äta för något nyttigare alternativ istället för Flärrepannkakan ;)...Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0