25 oktober 2012

Tjolahopppp!

Jag slutade jobba för en timme sen, så jag har precis hoppat i min One piece och kastat mig i soffan. SKÖNT! Igår han jag inte med bloggen. Jag jobbade 12-21. Sen stack jag hem till Marcus och glodde på tv innan vi somnade.

Idag hade jag egentligen tänkt och åka till stan. Men jag pallade inte. SNÖADE när jag åkte från jobbet och jag har sommardäck på så det kändes onödigt och sätta sig i bilen in till stan då. Tar det imorgon istället. Då jobbar jag 06.30-15.00 så då kan jag komma iväg lite tidigare istället. Så ska slappa nu fram till halv sju då jag ska åka ner på Spinning i en timme. Känner att jag lär få släpa mig dit idag....inte alls sugen. Men men...

Hare fint, hörs vi! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0