30 oktober 2012

Gud så härligt och vara ledig! Man uppskattar verkligen ledigheten när man jobbat mycket, underbart! Igår drog jag på spontan bio med Fia, hennes syrra och hennes polare. Vi såg Ted och den var sjukt bra!! Garavade oss typ igenom hela filmen...hahah! Länge sen jag såg en så rolig film. 

Idag har jag enhel del att styra med. Garderoben och rummet ser ut som kriget så det tänkte jag börja med! Sen ska bilen städas både utvändigt och invändigt. Måste kanske köra den till verkstan för mina bromsar skrapar som så in i helvete när jag bromsar. Troligtvis är det en sten som sitter fast mellan bromsskivorna. För jag tror inte dom är utslitna eftersom jag besiktade och hade bilen på service för inte alls länge sen...känns som grabbarna på verkstan borde sagt något isåfalll...hoppas det bara är en sten så jag inte måste betala en förmögenhet och laga något!! Pappa fyller även år idag så jag tänkte baka till en tårta senare! Sen ska jag väl hinna med lite motion. Får se om det blir en löprunda eller dra ner till gymmet. Får se vad jag känner för senare! :)

Annars i veckan blir det lite mera jobb onsdag-torsdag. Slapp jobba matchen på onsdag kväll med så kanske går på matchen igen (var för första gången i söndags och kollade på ÅFF på hemmaplan, första gången på hela säsongen jag varit ledig på matchdag) Sen på fredag ska kanske Viktoria och jag dra ut, får se om vi kan få med oss lite mera folk. Sjukt festsugen iallafall! Och på söndag jobbar jag frulle. Så det rullar assåååå! 

Ha en bra tisdag! Nu ska jag städa...PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Undrar vad din Thailand resa kostar? Och hur länge blir du borta? :D

Svar: Hej!
Den kostade cirka 12 000:- var för mig och Marcus och vi kommer vara borta i 15 dagar. Man kan dock åka mycket billigare om man köper sig enbart en flygstol och bokar hotell på egen hand. Men vi har bokat genom fritidsresor, anledningen till det lite högre priset! Men får hoppas det blir värt det! :D
Josefin

2012-10-30 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0