EFFEKTIV

Herregud, idag har jag varit så sjukt effektiv!! Storstädat rummet, städat garderoben, bakat tårta åt pappa, varit ute och sprungit 6km, tvättat bilen, bytt till vinterdäck nästan helt själv och Fredrik har hittat felet på mina bromsar. Ena bromsplattan var helt slut, så han ska fixa nya imorgon och sätta dit. Skönt att slippa åka till verkstan och betala en förmögenhet.

Nu har jag duschat och hoppat i Onepiecen. Ligger i soffan och slappar. Väntar på att mamma ska komma hem med smörgårstårta. Så jävla gott, är sjukt hungrig!! Marcus kommer även senare :) Blir slappmooode.

Imorgon jobbar jag 11.30-16/17.00 någon gång. Får se om jag går på matchen på kvällen :) Sista hemmamatchen!


BAGARE;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0