14 september 2012

Hallå!

Hoppas ni har haft en bra dag. Dom flesta är väl ute och roar sig en fredagkväll som denna. Men jag ska upp och jobba tidigt imorgonbitti..pigg och glad och utan någon baksmälla, så jag ligger redan nerbäddad i min säng redo för John Blund i princip. Idag har jag jobbat ett lunchpass mellan 12-16. Sedan åkte jag hem till Marcus och bytte om till träningskläder och lite innan jag stack på Spinning en timme. SÅ JÄVLA JOBBIGT. Trodde tamig fan att jag skulle dö idag. Men jag lyckades överleva på något märkligt sätt. Sen han jag bara hem och slänga ihop lite käk och kasta mig i duschen innan jag skulle åka in till stan och hämta Lotta som kom med tåget från Sthlm. Hade lovat henne att hämta henne då hennes mamma är utomlands för tillfället. (Lotta bor i sthlm men hennes mamma bor granne med oss så hon skulle hem och ta hand om djuren och huset osv)

Imorgon börjar jag som sagt jobba tidigt. Sen blir de väl kanske till eftermiddagen någon gång. Skulle gått på fest på kvällen, men skippar det eftersom jag ska jobba och inte riktigt vet hur länge och så var jag inte as sugen. Ska iallafall ut och springa mina kilometer efter jobbet imorgon. Så vi hörs efter de imorn någon gång. Puss sovgött...ni får en bild på Biebs bara för jag har bildbrist och längtar till april!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0