15 september 2012

 
HAHAHA jag orkar inte. Detta är från 07 när Tojja & jag var i Ullared. Har verkligen bildbrist och min hormobil vägrar koppla ihop sig med datorn vissa perioder och det är ju främst den jag tar vardagliga bilder med. Stå ut!

Jobbat hel dag idag. Började lite innan sju och gick hem klockan tre. Handlade och farde runt i Åtvid lite efter innan jag stack hem och bytte om och gav mig ut och sprang mina kilometer. Gick skit bra, märks att kondisen förbättrats en hel del nu. Ska nog satsa på milen snart...ska vänta någon vecka till och köra min 7km :)

Nu ska jag stax åka och hämta Fredrik vid bussen, sedan hem och äta lasagne med familjen och sen ska ja hem till Viktoria. Skulle gått på fest ikväll men inget festhumör alls och trött &dan så myskväll med sleepover hos Viktoria med henne & Sofia kändes goare. Ska bli så himla skönt! Mina bästa tjejor ♥ Nu måste jag åka. Ha en bra kväll, hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0