16 september 2012

Hej kamrater ♥

Hoppas eran helg varit fin. Min har varit kalas! Igårkväll blev det chilldricka hos Viktoria med henne & Sofia....iallafall till en början. Slappa i henne soffa, hävde alkohol, tittade på Katy Perry filmen "Part of me" och sedan skulle vi sätta på Never say never men då fick för oss att dra på vuxenfest som Viktorias föräldrar var på. Så vi fick skjuts av Becka till Björs folketshus där det var partaj. Blev lite mera dricka, dans och vid ett var festen slut. Men inte ville vi gå hem, fulla och glada. Så vi tog en rejäl omväg och var som riktiga fjortisar på nytt...hahaha! Men fan vad kul vi hade. Vi däckade vid tre tiden...efter en jävligt värd kväll!

Imorse sov vi till halv elva tiden. Åt frukost och tittade på halva Never say never innan jag och Sofia stack hem. Jag drog hem och hjälpte mamma rensa vårat förråd som jag lovat. Har även hunnit med och köra ett spinningpass på en timme. Svettigt som fan, men nu ligger jag nyduschad i soffan och känner mig jävligt nöjd. Macke är här med så vi ska se X-factor och sedan blir det film mys i min säng. Vi ska se Kvarteret skatan eller vad det heter, den där roliga filmen som hade premiär i våras någon gång på bio! Imorgon är det ÅFF-Malmö på hemmaplan vilket betyder JOBBBBBBBBBB. Men börjar inte förrän 15.00! PUSS PÅ ER!



Bilder från igår och idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0