21 september 2012

 
Har jobbat hel dag och tvingat mig igenom 1 timmes spinning. Så nu är jag helt utslagen här hemma. Har varit med mamma och pappa och ätit på "värna puben" men nu ligger jag som en säl i soffan. Kollar på Skavlan och kommer ligga här resten av kvällen. Sugen på utgång som fan...om de inte vore för att jag gick upp halv sex imorse och känner mig död nu hade det varit kul. Länge sen nu...bara jobbar ju varje helg. Inte för att klaga, älskart och jag tjänar ju pengar. Men nästa helg är jag HEL ledig, någon som är sugen på en utgång? Lite små taggad ska jag erkänna..

Nu ska jag titta vidare. Sen blir de sängen och LÅNG sovmorgon imorn, börjar inte förrän 14,30, Puss på er!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

vi måste gå ut nån gång ihop?! :D jag kan dock inte nästa helg men nån gång :D <3

2012-09-22 @ 12:16:52
URL: http://mligustavsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0