22 september 2012

 
Tjabba tjena hallå! Fyvale ett sånt skit väder det är idag, blä! Det var det ju iof igår också. Riktigt höstigt! Idag har jag sovit länge vilket var underbart skönt. Åt nyttiga bananpannkakor med kesella & bär till frukost och nu slappar jag i sängen. Har suttit och räknat över min ekonomi inför kommande månad, vuxenpoäng katching! Inte för att jag brukar göra såna grejer men kände att jag var tvungen nu eftersom planen är att Marcus och jag ska boka thailand i veckan. Om jag får som jag vill blir det två veckor på Kata beach i Phuket i Thailand 21 januari till 5 februari. Det ser super ut! Hoppas resan inte försvinner. Längtar till solen och efter semester och bara få ta det lugnt. Inte för att jag jobbar varje dag varje vecka, men ha semester vill väl alla. Och denna månad har jag faktiskt nästan kommit upp i heltid. Men antar de kommer lugna ner sig nu i oktober/november sen dra igång runt julborden igen. Perfekt att åka efter det. Då kommer man nog vara lagom seg...

Tog förövrigt ur mig hårförlägning igår som jag haft i ett tag nu. Hade fått dreads i hårbotten. Tänkte jag skulle sätta i dom idag igen men så hittar jag inte mina "öglor" man måste ha för att sätta i dom. Vet att jag hade dom förra veckan när jag satte i ett par slingor som lossnat men nu är den påsen borta. Är lite rädd att jag råkade slänga dom när jag rensade rummet förra veckan? Fyyyyyyy isåfall. Men får väl leta lite till annars återgå till mina clips ett tag igen...

Ska ringa mormor och morfar nu tror jag ska åka dit imorgon! Börjar jobba om 2 timmar så kan slöa lite till. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0