23 september 2012

Hej kompisar!

Hoppas att ni haft en bra helg. Min har bestått av jobb, mys hos mormor & morfar och sen avslutat med lite träning på gymmet idag. Helt okej med andra ord. Avslutades ganska as bäst genom att boka en resa ikväll också!!! Så jävla gött!!!! Efter mycket velande blev det Thailand igen. Men iår åker Marcus och jag ensamma och vi ska till Phuket och ska bo på Kata beach. Sägs vara en av Phukets finaste stränder. Så vi ska nog trivas. 21 januari till 5 februari sticker vi så det är bara att börja räkna ner igen, ÅH SÅ JÄVLA BÄST

Igår jobbade jag 14.30-02.00. Sen åkte jag hem och sov hos Marcus och idag ställde jag klockan på 09.00 och har varit hos mormor och morfar i Söderköping hela dagen och myst. Vi hade ju inte sätts på ett tag så passade på att åka dit. Drog till gymmet när jag kom hem och sen stack jag hem till Marcus och bokade resan, GÖTT

Nu ligger jag, mamma och Fredrik och glor på Beck. Så ska fortsätta titta nu. HÖRS!
 

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Ja det skulle vara askul!
Åh vad härligt att ni bokat resa! Då måste ni verkligen spela minigolf på Dino Park! (ligger precis mellan Kata och Karon) Det är så sjukt häftigt!! :D kram<3

2012-09-23 @ 22:46:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0