26 september 2012

 
Hittade min nästan bortglömda fake pälsväst imorse, perfekt nu när hösten börjar komma! Förövrigt kom jag hem från jobbet för någon halv timme sen. Har jobbat från 10 till lite efter 19. Han se de sista minutrarna av ÅFF matchen på tv när jag kom hem och dom vann...så himla gött....äntligen!

Imorgon fyller Marcus 20. Jag jobbar frulle-lunch, sen ska mamma och jag kanske till stan en sväng och så på kvällen ska jag nog till Macke och käka smörgåstårta med han och familjen. Hade velat klämma in lite träning någonstans, men jag vet inte riktigt var tyvärr. Får köra fredag, lördag och söndag. En hel del att stå i som ni ser. Hade velat gå ut på fredag när jag för en gångs skull är ledig men ingen är speciellt intresserad. Lite små tråkigt, men suger när man själv jämt och ständigt måste styra ihop allting. Hade varit kul att någon gång själv få ett sms "Tja Josse, ska vi dra ut på fredag? Jag har fixat förfest klockan 18 och sedan drar vi dit blablabla" Men det händer ju aldrig. Vet inte ens om det hänt? Kanske någon gång, men uppenbarligen så länge sen att jag glömt det. Nu låter jag bitter, men någon kanske förstår vad jag menar...man vill ju ha lite tillbaka någon gång. Inte alltid fixa åt alla andra. Blir jävligt less. Detta händer inte bara när det gäller fest utan i många av mina relationer. Jag är den som visar intresse att ses och jag är den som ser till att det verkligen händer. (Finns två undantag och dom vet vilka dom är) TRÅKIGT..

Hörs hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0