6 september 2012

Godmorgon!

Jag har varit uppe sen klockan 10, vaknade av Marcus & Anna när dom stack till jobbet. Sen somnade jag i 45 min, sen kom sotaren hit så jag vaknade av att det knackade på dörren och det var bara jag kvar här alla andra var på jobbet så jag släpade mig upp och släppte in honom. Kunde somna om en stund till men sen ringde Anna lite efter nio så då vaknade jag igen och kände mig rätt pigg så jag slöade i sängen en stund innan jag bestämde mig för att gå upp. Blev ägggröra & bacon till frukost, läste tidningen och nu har jag precis gjort mig iordning och börjar om 40 min. Perfekt! Kör till ikväll vid nio tiden någon gång, kan bli tidigare det ger sig.

Har sån brutal abstines, vill bara boka en resa. Känner mig så less på allt, vill kunna räkna ner och veta att jag ska få komma bort och bara ladda batterierna, Det första jag ser när jag går in på denna dator är Anna & Tollas boknings bekräftelse på sin Thailands resa......kul! Vi ska boka något snart, men jag är så jävla velig. Thailand, västindien eller något lite närmare och billigare resemål....JAG VET INTE. Vill bara till solen. Har hittat en resa till Västindien jag så jävla gärna vill boka. Står att det finns ett dubbelrum kvar så när vi blir bokningsredo lär väl den vara borta. Fan! VILL BARA ÅKA BORT ETTT TAG OCH HA NÅGOT ATT SE FRAM EMOT SOM FAN. Så nu har jag dampat av mig. Ska åka till jobbet, vi hörs hejdå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0