7 september 2012

Gokväll mina läsare.
 
Är det bra? Med mig är det fint. Ligger ny duschad i soffan i min Onepiece i väntan på mat, funkar! Har jobbat 11-17 idag och när jag kom hem bytte jag om och stack ut och sprang. Blev 7 km och det gick super bra! Kändes nästan som jag hade klarat av ännu längre, jätte pigg i benen. Så nu börjar jag komma någolunda i form igen. Ikväll blir det bara fredagsmys. Funderade på att dra på bio och se snabba cash 2 först, men Marcus ballade ur så vi sket i det. Men känns rätt skönt ändå att bara chilla hemma...ladda inför morgondagens jobb på bröllop. Kommer nog bli jävligt sent så bäst att vara pigg..

Funderar på att se VMA's nu vid 21.00. Men Justin var inte där och 1D vann över honom. Men jag tycker allt verkar väldigt konstigt. Har ryktats att 1D betalat MTV för att dom skulle vinna. Justin har över dubbelt så mycket följare på twitter och det känns som han är mycket större än dom. Men vill inte vara en bitter dålig förlorare. Men kan inte låta bli att tycka allt är lite....konstigt. Har varit twitter krig mellan fansen, rätt kul..haha!

Men ska se om det finns några spinning platser kvar på söndag kväll :) Vi hörs imorgon igen hörreni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0