1 april 2013

 
Okkkkkk vi har gått in i april. Och vad april innebär för mig kan ni inte missat!!!! Idag är det 22 dagar kvar till Justins första Sverige spelning. Om 22 dagar är jag i Stockholm med folk runt omkring mig som jag inte skulle vilja byta ut mot något i världen. Det är så galet! Snart står vi där. LÄNGTAR SÅÅÅÅ

Men har ni lurats något idag då eller? Inte jag minsann! Har varit hos mormor & morfar med mamma hela dagen. Fikat och varit ute och gått en sväng. Vi åkte hem vid halv sex och direkt när vi kom hem stack jag ut och sprang. Överträffade mig själv och kämpade mig igenom 6 km rundan som jag inte sprungit på flera månader. Gick faktiskt jätte bra! Så nu kör jag den på onsdag igen och så kanske man kan kämpa sig igenom milen snart.

Nu har jag precis duschat och ligger och slappar i sängen sådär skön i kroppen. Imorgon ska jag hänga med Viktoria, gymma med Julia & övernatta hos mamma :) Kanoners! Vi hörs hörreniii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0