20 april 2013

Heejj ♥

Idag har jag haft en riktig slö dag. Blev en hel del vin igårkväll med trevligt folk hos Marcus. Så himla kul att träffa Danni igen också. Jag somnade dock rätt hårt vid ett tiden. Lyckad kväll!

Nu har vi ätit grillat för första gången här hemma. Otroligt gott! Jag ligger och försöka få till en packlista inför nästa vecka. Massa att tänka på. Ska fortsätta skriva på den innan Macke & jag ska se någon film.
Imorgon ska jag packa allt och sedan är det matchdag vilket betyder jobb. Vet dock inte när jag börjar än, men hoppas jag får veta de snart. Sen på kvällen kommer Nermina och sover hos mamma med mig för på Måndag morgon vid 06.05 rullar bussen till STOOOCKHOOOOLLLMMMMM. Avlider!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0