25 april 2013

Har haft det så ofattbart underbart dessa dagar. ALLT har uppfyllt mina förväntningar. Kommer sakna alltihopa så otroligt mycket. Men jag är så jäkla glad att jag äntligen har fått se Justin live. Två kvällar i rad dessutom. OBESKRIVLIGT!

Här kommer en liten bildbomb fråm våra konsert dagar. Satt i kö från 06.30-17.30 både tisdag och onsdag. Men herregud vad värt det var! Igår stod jag på första raden. Något jag drömt om så länge. Så cooolt att det inte går att förstå.

Har sån jäkla sömnbrist. Så ska sova några timmar nu, men jag börjar jobba vid 06.30 imorgon så ingen sovmorgon tyvärr. Längtar till lördag för jäklar vad jag ska sova då!

Konsert dag 1. 23 april
 
 
FÖRVÄNTANSFULLAAAA



Konsert dag 2. 24 april.
MYCKET bättre väder!!

Kölivet
Justin turnébussar!!!!!!!!!!!!!

As dålig bild men snubben längst till vänster är iallafall Scrappy, Justins ljudtekniker!!

Förbandet hette The fooo, så charmiga små pojkar! Heelt okej :)
Avled

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0