4 augusti 2013

Är så jäkla trött!!! Blev kvar på jobbet ända till 04.30 IMORSE. Kan ni fatta hur död man var då? Bröllopet ville inte ta slut. Men förhoppingsvis var alla nöjda och glada idag. Jag somnade på två sekunder när jag la huvudet på kudden. Sen "imorse" var det bara att släpa sig upp. Började dock inte förrän 12 så jag han väl sova 5 timmar. Kändes som jag blivit bakfull av att se all sprit kvällen innan för jag var helt däckad när klockan ringde och med världens huvudvärk. Tvingade in mig själv i en iskall dusch och en stooor kopp kaffe...sen började jag bli människa igen hahah. Slutade vid 19 och då blev det en vända till mamma och prata lite innan jag stack vidare till Värna!

Imorgon är jag ledig!! Ska sova sova och sova. Sen blir det premiär löpturen sen innan sommaren, träffa Jessica och gymma en sväng med Julia. Ska bli såååå jävlaaa skönt att komma igång med träningen igen och bra kost. Känner bara blääääääääääääääk på mig själv nu, haha.

Nu ska jag sova för ögonen vill icke vara öppna längre. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0