8 augusti 2013

Åkte ner till stugan när jag slutat jobba i tisdagskväll. Kändes mig lustig hela dagen, hängig och sveda i halsen. Blev bara värre under dagen och när jag var påväg ner till Kaggebo i bilen kände jag mig helt däckad. Så när jag packat in alla grejer och la mig i soffan kände jag bara hur stekhet jag blev. Hade ingen ork och frös/svettades i omgångar. Låg där i soffan hela kvällen och gjorde ingenting, bara kände mig jävligt sjuk! Somnade vid elva och sov ända till halv tolv dagen efter. Vaknade och kände mig feberfri så efter frukost gick jag ut och promenerade en timme lite lugnt. Men jag kände att det var lite för mycket! Kände mig yr sista biten och orkeslös så jag fick ångra att jag gav mig ut nästan. Slappade resten av kvällen i soffan. Åt god middag och såg på film. Under kvällen fick jag ont i örat helt plötsligt. I början var det bara lite men ju mera kvällen gick desto värre blev det. Till slut var jag helt knäckt av värken. Fick gå in till grannen och be om värktabletter för det hade jag inga. Kunde inte göra något för hela vänsta sidan kändes bortdomnad av värken...HEMSKT!!! Efter två panodil och en ibumetin kunde jag iallafall somna och värken avtog...

Imorse vaknade jag utan värk men med lock känsla. Hade även vätska som rann lite ut ur örat så efter att ha snackat med sjukvårdupplysningen bestämde jag att ringa och bokade tid hos VC så imorgonbitti blir det en vända upp dit. Troligtvis är det öroninflamation och när det blir vätska i örat behöver man ofta penicillin. Jag är bara glad att jag slipper den där jävla värken jag hade igår för den var fan inte nådig asså, fyyffaaan! Och så jävla typiskt att få denna skit nu när Julia och jag skulle komma igång med träningen PÅ RIKTIGT. Jag har iallafall varit duktig med maten. Men jag vill träna...så jag hoppas skiten försvinner snabbt...

Är hos mamma just nu. Vi har ätit middag och spelar spel i lugn och ro. Slappar i soffan just nu! Imorgon ska jag jobba 12-18. Hoppas yrseln försvinner tills dess och jag blir lite piggare. Känner mig fortfarande sjuk i kroppen. Men jag är ledig i helgen så jag ska försöka ta mig igenom morgondagen. Ska på bröllop på lördag så jag hoppas jag är frisk tills dess..

Hoppas ni mår bra iallafall. Nu har jag tjatat på bra..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0